STUREKATTEN MED EVA

Hejsan!
Man blir lite oroad när ens pojkvän smsar och säger godmorgon vid den här tiden. Själv har jag hunnit åka in till stan och äta frukost på Sturekatten samt försökt plugga fysik (mindre lyckat), jag börjar tro att jag på riktigt har ADD eller down's syndom. Fast troligaste är nog en kombination av båda.

Kaffe för mig innan plugg är förresten inte heller någon hitt, då får jag ADHD. Kul. Kul blandning av psykiska åkommor.


Postat av: Your other half

Så sant!! Du är för gullig. ADHD/Damp/Tourettes.

"Heeej, och välkommen till Liiinas blogg." Försök säga det med den där rösten, du vet hon från konfan i MK! Klura ut vad jag menar, och du får dig ett gott skratt!

2011-02-21 @ 22:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: