JAG ÄLSKAR ALLA HJÄRTANS DAG

Hej alla fina!
Sitter och fösöker komma på hur man kopplar in en systemkamera till min dator (varför ska folk envisas med så komplicerade grejer?), det går sådär så jag tar det imorn. Med hjälp från lillasystern. Jag har haft en jättetrevlig kväll med släkten. Maten var amazing, kirrar med bilderna imorn!

Blir så glad när jag tänker på att det snart är Alla hjärtans dag! Älskar verkligen den dagen, jag struntar i om det är något kommersiellt påfund, jag är bara glad att allting är rött, rosa och täckt av hjärtan. Man får rosor och man får pussas. Planerna ser ut som så att jag och Rasmus stannar hemma och myser och lagar middag ihop, det räcker gott och väl!






Bilder från Victoria's Secret


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: