ALLA HJÄRTANS DAG FRÅN FÖRÄLDRARNA

Hallå där!
Nu vecka, nya tag. Förre veckan avslutade jag på bästa möjliga sätt, jag och Rasmus var ute och åt på Kouzina på Östermalm. Feminin som jag är, åt jag en blodig grillbiff. Igår, alla hjärtans dag, en av de bästa dagarna på hela året, var jag med pojkvännen igen. Vi skulle lagat middag men orkade inte riktigt så hans mamma köpte underbar kinamat istället. Tummen upp för alla mysiga kvällar, tummen ned för Sl som förstör mitt liv. Låt oss inte ens tala om det.

Här är alla hjärtans present från mamma och pappa, har aldrig luktat på något så gott i hela mitt liv. Om ni ska köpa något på Body Shop, köp den här och den här. Det är som att smörja in sig i en dessert!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: