THE NOT-CHLOÉ BAG

Shalom!
Sitter här och har tagit en paus i renoverandet av mitt rum. Eller ja, städandet - men man skulle fan beöva en grävskopa för att ränsa min skrivbordslådor. Idag fick jag tillbaka fysiknationella. Så, nu har vi pratat nog om det. Det hände dock en lite rolig grej idag, det var att jag kom med denna väska som ni ser på bilden nedanför, slänger upp den på ett bord i skolan, sedan kommer en annan tjej och slänger upp även sin väska på bordet. Som nästintill är exakt likadan fast i en annan nyans. Chloé står det på den. Jag tittar på min väska och ser att det inte står Chloé, vilket inte är så kontigt eftersom jag köpt den i en turkaffär. Schieze, jag ägen en blaffig freakin' kopia. Och nu vet hon med den riktiga väskan det, ack vilken förnedring!


Härligt härligt men farligt farligt

Postat av: Beundrare

Felstavning på scheisse där. fy fan.

2010-06-03 @ 18:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: