SPRING CLEANOUT

Har vår-(eller sommar?) städat garderoben och bytt färgskala på min klädställning. Skönt med lite förändring, och framförallt - skönt med ett redigt städad klädskåp. Nu blir det roligt att slänga in vika de nya kläderna jag köpt. Känner mig fortfarande helt dehydratiserad av min långa shoppingvandring. Sedan kan man fråga sig själv varför Desperate Housewives säsongen helt pltösligt tog slut? Nehepp, nu ska jag smörja in mig med ett tjockt lager Mangue Beurre Corporel från Body Shop. Måste mata brännan med fukt så att inte färgen försvinner!


Lite kläder liksom

Postat av: jennifer

borde jag med göra, har för mycket kläder liggandes nu..

2010-05-27 @ 20:53:13
URL: http://jennifermolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: