WARDROBE UP-DATE: NIGHTY

Såhär på kvällkvisten kändes det passande med ett litet fashion job med lingery och söta sovplagg. Själv är jag expert på att snö in mig på saker när det gäller shopping. Just nu är jag inne i en dyrt-smink fas som jag hoppas kommer gå över illa kvickt! En annan sak man lätt köper mycket av är fina underkläder, ju mer man köper desto mer vill man ha! Värst av allt är om man ser på Victoria's Secrets årliga modevisning - då blir man besatt av underkläder i månader!



Rosa bh från Stella McCartney, hoodie från Victoria's Secret, rosa sidentrosor med spets från Carine Gilson, prickiga trosor från Mimi Holliday by Damaris, svart sett Juicy Couture, beiga sidenshorts från Kiki de Montparnasse, bronzingolja från Nuxe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: