SOMMARENS RESOR PÅ G

Hallå!
Jag har lyckats glömma min kamera hos Rasmus vilket jag tycker är lite ångest. Jag har dock fått reda på att jag ska till Köpenhamn nästa vecka, sedan blir det Bryssel (Waterloo där jag bodde förut) och sist Loiredalen. När vi är i Belgien kommer vi troligvis även åka till Paris, Amsterdam och andra närliggande huvudstäder. Jag är galet taggad och helt plötsligt är typ 3 veckor av sommaren uppbokade. Men jag tycker det känns väldigt tråkigt att det blev så tätt in på forskarskolan när jag och Tess hade planerat att göra en massa roliga saker (aka shoppa) och ta igen det vi inte hunnit med under året. Truly sorry, har skrivit till dig på fb!


Köpenhamn


Bryssel


Loiredalen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: