NU ÄR DET SOMMARLOV

Tjoho!
Här har det varit dött ett tag - på bloggen alltså. Senast vi hördes var väl i onsdags morse, så en gedigen update krävs. Efter jag kommit hem från skolan i onsdags var det bara att träna, sola och plocka upp pojkvännen för att dra in till stan igen och äta födelsedagsmiddag på Michelangelo. Efter det drack jag en kaffe med socker (socker med kaffe borde det kallas) och sömnproblemet den kvällen var ett faktum. Jag slocknade inte för ens vid 2 tiden. I tordags var det skolavslutning, vi åt lunch ute i Enkehusparken (also called Nk-husparken av skolans förvirrade ettor) såg I väntan på Godot på stadsteatern med Annette, åkte hem och satte i mig en 150 g från Sibylla (life is good), träffade Rasmus, åkte in till stan igen för lite häng på Djurgården och sedan sov Eva över hos mig. Vi vaknade runt tolv tiden, åt frukost kolckan två, fikade hos mormor och morfar och sedan kom Annette och chillade lite med oss. När klockan var runt midnatt åkte jag hem till Rasmus och sov där. Inofrmation overload någon?


Orkade inte ta en bild så jag tog bara en som såg decent och fräsch ut från fb (feel my sarcasm). Här är jag och Paulina i Paris, observera att det ligger ett smörpaket i sängen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: