INGEN HETSIG DAG PRECIS

Längtar tills ikväll då jag ska träffa pojkvännen, men innan det blir det träning. Sheeit, vad jag har träningsverk i höfterna, låren och rumpan. Idotten igår var killing. Tänkte gå på Shape - my ass! Det blir lite egen träning i gymmet istället i lugnare takt till bra musik. Har glidit runt i en svart velour dress idag. Borde nästan visa alla mina mysdressar, det skulle vara en syn för gudarna det!


Slappt värre

Postat av: Anet

Grattizzz till Tanzania! :D:D

2010-06-08 @ 17:53:27
Postat av: Beundrare

Stekigt som fan assoowww

2010-06-08 @ 19:39:23
Postat av: Eve

så vackert. älskar dina klädstång av hela mitt hjärta (speciellt den där underbara vitchokladfärgade klänningen jag fingrade på häromdagen)

2010-06-13 @ 16:00:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: