GODKVÄLL GODKVÄLL

Hej!
Jag har märkt att jag verkligen är säst på två saker här i bloggen: (1) Att ta foton (2) Min stavning. Type-wrongs ÖVERALLT! Så nu känner jag att måttet är rågat och ska försöka bättra mig på båda sakerna! Idag blev jag klar med forskarskolan, skönt skönt. Så nu börjar sommarlovet på riktigt för mig, helt underbart. Det känns faktiskt som lov nu och jag har massa roliga saker inplanerade. Såg btw för första gången på The Hills igår - herre gud vilket kasst program! Jag och Tess fattade ingenting. Så skumt. Efter det introducerade Tess Ugly Betty för mig också, det var däremot mycket mysigt. Ska kolla på det! Idag var jag förbi Akademibokhandeln, jag har redan börjat tagga inför skolstarten och sprang in på Åhlens. Det blev smink för hela slanten!


Min snygga bäddning, behövde fota


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: