DET ÄR MIDSOMMAR

Hej sötnosar!
Midsommar idag och vilket fint väder vi har haft. Jag har haft en lugn och väldigt trevlig dag med släkten här i Talltorp. Jag har ätit gott och bara myst med nära och kära, ingen vilt festande här inte. Just nu sitter Rasmus nera och kollar på Det regnar köttbullar med min lillebror Gustav. Jag var lite otaggad på film så jag tänkte hitta på lite andra saker medan. Det är en fantastiskt fin och ljum sommarkväll så jag har mina fönster öppna och det strömmar in dansbandmusik från ängen en bit bort där en massa gamla människor dansar. Dom spelar Gammal kärlek rostar aldrig, nu är det sommar på riktigt!


Fina farmor, mormor och morfar


Ser gott ut, synd att jag inte gillar grädde


Kaffe och nya brillor


Mina söta syster som börjar på VRG i höst


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: