CASA DE LINA, PART 4

Shieet, det är ett jädra tjatande om mitt hus assoow. Men men, sånt är ju kul tycker ja så ni får härda. Eller slänga i er en cocktail av alvedon och kaffe som Eva brukar göra innan varje prov, works every time! Sitter och väntar på mat, är hungrig som en jag vet inte vad. Min lillasyster gjorde dock en amazing kladdkaka idag som jag och Rasmus mumsade i oss. Jag vill ha mat. Nu.






Inredning är kul!

Postat av: Dess

Fint hus!

2010-06-18 @ 19:21:39
Postat av: Anonym

Tack för uppdateringen hahah. Men tönt, vem tjatar om ditt hus? hahahha jag ser inga kommentarer om det! hahaha. <3stalker 4-life <3

pöss.

2010-06-18 @ 20:57:13
Postat av: Maria

Jag vill se ditt hus! Jag tycker det känns som att man kommer dig närmare då :)

2010-06-18 @ 22:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: