A VERY NICE NIGHT

Hej alla snygga!
Jag har haft en underbar kväll med bio (beck,beck,beck!) och fika med älsklingen. Kommer sakna honom så mycket när jag åker till Köpenhamn imorn. MEN, det ska ändå bli galet kul. Ska träffa en av mina bästa vänner Nina som bor i Charlottenlund i CPH. Herregud, en hel vecka tillsammans. Jag kommer dö av utmattning, vi blir alltid helt utbrända när vi varit med varandra under en längre tid. Jag tror det beror på att jag är en kvällmänniska och Nina en morgonmänniska så vi håller varandra vakna väldigt mycket. Sedan ska pappa upp till Göteborg och då tänkte jag, Nina och min lillasyster Emma följa med för lite shopping. Nu ska jag bädda rent i min säng och krypa ner mellan lakana och ringa Rasmus!


Jag drack Chailattte


Rasmus orion kaka


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: