SAMOUR SLOTT

En av de större närliggande städerna var Samour, vi besökte deras pampiga slott. Dock inte alls i min stil, för grovhugget och feodalt. Min pappa gillade det nog, han verkar föredra medeltida fästningar framför renässanslott! Något jag under resans gång kommit fram till är att jag ska bo i ett slott när jag blir stor. Det behöver inte vara gigantiskt, men det måste ingå en vingård.






Samour och deras slott

Postat av: Rasmus

Det ska ju se ut som ett slott också!!

Det "feodala" slottet är hundra gånger snyggare och häftigare än det andra som du har i inlägget ovanför. Ser ut som ett stort hus bara. Slott var då? liksom..

2010-07-18 @ 22:37:37
Postat av: Rasmus

Vallgraven var dock cool.

2010-07-18 @ 22:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: