OFFICIELLT KAPAD!

Hej!
Kände mig lite haxxig (meheh) idag och tog mig därför tid till att kapa den här lite halvdåsiga bloggen, medan den riktiga pennfäktaren glider runt i Tyskland. Undrar om någon kommer bli överraskad när denne får tag på en internetuppkoppling igen..

På sätt och vis känns det lite halvt onödigt och patetiskt med tanke på antalet läsare bloggen har (theresius och nina?), men å andra sidan sitter jag här lite bakis och allmänt seg från gårdagens fest och har således inget bättre för mig.

För tillfället har jag inget överväldigande att ta upp så det blir till att publicera min ytterst utstuderade top 3-lista vad gäller störigaste insekten att få in i rummet:





Myggan - Helt enkelt för sitt otroligt jobbiga, vinande ljud samt att den gör så att det kliar. Bestämmer man sig för att döda äcklet slutar det alltid med en fläck på väggen som i stort sett är omöjlig att få bort. Utöver detta hittar den alltid drygaste möjliga tillfälle att dyka upp på.

Humlan - För sitt mycket egendomliga ljud och sin frånvaro av förnuft. Den är helt enkelt hjärndöd. Studsar inte bara en eller två gånger mot fönstret utan säkert 634 gånger FÖR MYCKET.

Flugan - Därför att det är en blandning av myggan och humlan. Den sätter sig på kroppen och knatar omkring, vilket kittlas på ett extremt otillfredsställande sätt. När den inte gör det så ska den mot alla odds trycka sig igenom fönstret. Dessa dunsar som skapas kan driva inte bara en, utan en miljard män till vansinne utan tvekan. Utöver dessa otroligt enerverande företeelserna surrar den.







// RASMUS

Postat av: DJ dane

Men vad tusan!!! Haxxxigt inlägg miffo

2010-07-06 @ 05:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: