NU ÄR JAG I SVERIGE

Hej!
Nu är jag hemma i Sverige igen, känns väldigt konstigt ändock väldigt skönt. Vädret här är iskallt. Jag tänker till och med ha på mig uggs när jag och Rasmus åker in till stan idag. Flygresan igår gick finemang, behövde dock gå upp halv fem vilket inte var lika splendid eftersom jag typ hade sovit två timmar då. Men ingen fara med mig, satte mig på flyget med en latte i handen och lyssnade på musik. När jag kom hem åkte jag med min lillasyster och mormor och morfar till Sigtuna för att celebreata lite att vi fyllt år. Åt en väldigt god middag på Farbror Blå- skagen toast till förrätt och fläskfile till huvudrätt. Sedan hade jag en underbar kväll med Rasmus, såg på Farsan och mös. Ikväll bjuder han mig på middag på Michelangelos i gamla stan och så ska vi köpa en filofax till mig! 




Skagen toast och fläskfile var det här



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: