MÅSTE GITTA TILL DUSCHEN NU

Hej puddingar! (kändes passande på grund av bilden nedanför)
Sitter lite lagom svettig efter en power walk (jag vet att det ordet är så 2007 eller något, men det var helt enkelt en walk med mycket power i). Min kropp börjar bli lite rubbad av värmen, idag var det 29 garder när jag åkte in till stan för att handla lite. Då klädde jag på mig långärmat och långbyxat och sa "Gud vad kallt det är idag!". Oui, je suis cp. Jag hittade en del najsiga saker idag. Väldigt viktiga grejer liksom - rosé, lyxiga sängkläder och färscha ballerina skor bland annat. Nu är jag så galet stolt över mig själv att allt är kirrat inför morgondagens avresa (packat, städat, laddat) att jag faktiskt ska äta mina sista macarons och se på lite Gossip girl. Men först - en dusch!


Chokladpudding assow


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: