LYXIG HÅRACCESSOAR

En fin håraccessoar skulle inte vara helt fel, jag är väldigt inne på strass, diamanter och pärlor av alla dess slag just nu. Den nedanför är av lite exklusivare slag och kommer från Deepa Gurnani, men vem vet vad man kan hitta på rean!


Fint på huvudet

Postat av: Rasmus

Nej den var ful :(

2010-07-03 @ 16:05:22
Postat av: Linapinafina

Men det är bara för att du inte är lika FASHION som mig älskling

2010-07-03 @ 22:15:30
URL: http://linapinafina.blogg.se/
Postat av: VeraMaria

SNYGG, letar också hårbandsliknande accessoarer - så skönt att kunna ha håret ur vägen/på plats fast det är utsläppt^^



ps, känner också att jag skriver en blogg för mig själv och några få... Spamma FB är min strategi för att få läsare, gör det du med;) inget händer ändå nu på sommaren, så folk tycker det är OK med spam:P ds:)

2010-07-10 @ 19:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: