GRILLAT ÄR NAJS

Hello bitches!
Therése (jag hoppas för guds skull att jag satt apostrofen åt rätt håll annars kommer jag få stryk), ursäkta mig för den teribla uppdateringen. Jag vet att du följer bloggen slaviskt (probably the only one!). Igår var jag som sagt i en stad som heter Göteborg och shoppade lite - det fanns en del bra affärer där faktiskt. Hittade tre klänningar och ett skärp. Staden? Nja, Stockholm klår detta any day säger jag bara. Idag har jag varit på exprimentarium, annars har jag bara njutit av solen (som för övrigt inte sken i Götet) och ätit grillat. Jag känner mig allmänt taggad på livet liksom. Men ett tips - gå aldrig på det där jävla muséet jag beökte idag. Pain.
Före grillning:


Efter grillning:
Märker ni inte att det är något som är galet är det er det är fel på!

Postat av: Therése

Ja det är rätt :)

Nu åker jag till Skåne i alla fall, får se om vi kommer iväg innan tolv som vi bestämt ;)

2010-07-02 @ 11:45:39
Postat av: Linapinafina

Åh så trevligt, hoppas du får det bra! <3

2010-07-03 @ 13:35:24
URL: http://linapinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: