Trevliga Xoko

Fredag! Fullständigt formidabelt!
Idag har jag träffat bästisen Therése för en fika på vårat nya favoritställe Xoko i Karlberg. Väldigt fräscht ställe. Jag åt en pain au chocolat  och drack en god latte. Vi hade det otroligt mysigt och mycket att prata om. Therése gav mig lite råd om hur jag skulle gör fall min foundation skulle ta slut ("Använd prover du får med tidningar och ha en scarf till så ser ingen att du har en annan färg på halsen") och om hennes nya filmupplevelser ("Jag trodde första att Johan Falk var en komedi eftersom filmen hade ett så lång och konstigt namn"). Nu har jag precis ätit en robust middag med familjen och lite gäster som också är här och dinérar med oss och nu tänkte jag sticka iväg till pojkvänne, Vi har Dexter att ta igen!


Oförskämt snygg som vanligt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: