Monday bloody monday

Bonjournos!
Blogg.se är sorgligt segt. Menmen, jag hoppas verkligen inte att min blogg är överbelastad. Ni vill inte veta hur mycket det verkligen finns på den! Jag sitter och lyssnar på kent och filosoferar om djupa saker som varför det är vänstertrafik inne i centralen. Det stör mig verkligen. Är det jag eller ni som har fel? Jag vill gå på höger sida men det går inte för då riskerar man något som skulle kunna benämnas som ”överspringning”. Jag har föresten inte visat mina nya (fantastiska!) ridbyxor i mörkbrunt. Väldigt trevliga saker. Jag har kommit fram till att våren nästa år, efter jul alltså, kommer vara väldigt rolig! I januari åker jag till Island, Paris någon gång under påsk och så blir det Turkiet (inte 100 än dock) vid Kristi himmelsfärd. Sen blir det nog lite skidåkning. Sweet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: