Vad som är bra och vad som inte är det



1) Det är freakin' sol! - Jag är så trött på vädret i det här landet, men nu äntligen kommer det lite värme. Hatar att det ska regna och vara mulet så att man inte blir det minsta brun inför skolstarten. Nej, det är helt enkelt underbart att sitta ute i solen med en milk-on-rocks.

2) The Dirt - Att Mötley Crües självbiografi skulle bli den bästa boken jag läst än så länge var verkligen inte något som jag vågade hoppas på när jag började med den. Men låt mig bara säga, den är fantastisk och alla som läst den tycker likadant. Om du inte (lyckost dig) läst den än, spring till närmaste pocketshop!

3) Vita blusar - Och med blusar menar jag inte skjortor utan fina saker i tunnare, skirare matrial.

          

1) Det faktum att jag missar både The killers och Mötley Crüe i sommar - Man vet ju inte fall man ska gråta eller löpa amok på stan och börja slå sönder fönster. Det är ju en tragedi, jag blir helt förkrossad. Man missar bara inte såhär bra musik, det borde vara olagligt.

2) SL - Okej jag har hållit käften (så gott som) i nästan ett år nu men nu är jag jäkligt trött på er. Inte nog med att man blir fullständigt ruinerad när man åker med er, tågen stannare ju var femte meter. "Signalfel". Lägg pengarna på vettiga tekniker istället för kontrollanter då?

3) Lady Gaga's nya musikvideo - Det finns många frågor som man ställer sig själv när man sett Paparazzi musikvideon, bland annat varför hon försöker prata svenska och varför det finns folk som skrivit positiva kommentarer om den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: