Linas frisyr vs Einsteins

Idag upptäckte jag att är lite smått efterbliven. Jag fick tillbaka mitt kemiprov och det gick ju helt åt helvete. Jag vill helst inte prata om det, hur mycket ni än önskar att ni kunde gotta er i tragedin. Ja vet, skadeglädje är den ända sanna glädjen. Men jag tänkte se saker och ting lite från den ljusa sidan istället och kom på att nu är det ju spikat och klart att jag aldrig kommer 'end up' i något sterilt lapp där jag leter efter mutationer hos galapagofåglarna (eller var det biologi?). Inte heller är det särskilt troligt att jag kommer att dö av någon fralig kemikalie som jag råkar inhalera under någon Kemi F kurs (För det kommer jag inte läsa, Mohaha!). Det verkar också föga troligt att jag kommer att ha samma frisyr som Einstein om några år, efter att ha fått allt för många stötar av allt för många år av elektrokemi.

Blev i alla fall glad när jag fick veta att jag fått MVG på alla engelska nationella - så nu borde människan banne mig ge mig "the golden grade". ANNARS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: