Jag har blivit en sån där jobbig hurtbulle

Woho, jag sprang 6 km i morse, snacka om att vara hurtig! Förvirrad som jag är trodde jag att det var pilates på Sats, men den klassen var imorn. Jag hann med en tur till biblioteket där jag lånade Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden". Ramus sommarjobbar den här veckan men verkar inte precis ha speciellt mycket arbete att göra så jag åkte och lämnade en bra bok och hans favoritgodis till honom. Shit vad snäll jag är. Nu har jag legat och solat i en timme och läst Dracula, men det började bli lite tråkigt. Och varmt.


Choklad/vanilj-glass och blåbär som ska bli milkshake

Postat av: Anonym

Tack älskling för godiset!! :)

Det var gott.



jag återkommer om boken.

2009-06-24 @ 16:43:28
Postat av: Anonym

när jag levt mig in i den :P

2009-06-24 @ 16:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: