Ett stycke trasiga jeans

Hej snyggingar!
Gud vad skönt det är, jag har en riktig slappa-dag idag. Igår flängde jag runt över hala stan (som en galning) kändes det som. Jag vaknade upp hos Eva i Upplands-Väsby, åkte till Bro för att ta en spruta, åkte hem till Bålsta, åka med Ramus till Sara i Bromma på kvällen och efter det åkte vi till Lidingö. Sedan såg vi på Playa del Sol, haha. fast min dag igår var också riktigt mysig, det kändes faktiskt som sommarlov. Solen sken, jag hade en massa saker inplanerade och jag och Eva åt lyxfrukost*. Ikväll ska jag träffa Rasmus i vilket fall som helst och bestämma vad jag ska ha på mig imorn, på midsommar. Det är något skumt med det där alltså, midsommar ska väl vara i mitten av sommaren och det är det du sannerligen inte.

* Lyxfrukost=Evas egengjorda müsli, stora kanelbullar och té!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: