En viss persons besatthet av Felis silvestris catus*

Shitshitshit! Nu har jag råkat äta middag igen även fast jag blivit bjuden på middag hos Rasmus om sådär några timmar (okej då, jag bjöd över mig själv). Jag kommer ju bli stor som ett hus om jag ska äta såhär mycket. Moving on. Jag är så sjukt trött på att träffa konstiga människor som jag "känner" på tåget. Alltid råkar jag träffa någon gammal (skum!) bekant som glatt berättar om hur synd det var att de klippte bort den där scenen med katten som blev bränd i "Män som hatar kvinnor", "Det var ju liksom bokens absoluta höjdpunkt, hela meningen med den". Och ja vi vet att du en gång sa att du heldre skulle låta hela klassen dö än din katt och vi börjar oroa oss för att du har någon slags fetisch för små, håriga, fräsande djur. Obehagligt.

* Felis silvestris catus= latin för tamkatt

Postat av: Anonym

katten kommer äta ditt ansikte när du sover

2009-06-16 @ 20:30:22
Postat av: Anonym

min katt kommer äta ditt ansikte när du sover

2009-06-16 @ 20:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: