Disney-mani

Vilket ushligt väder det är! Igår var det ju strålande sol så jag njöt av det i några minuter i framor och farfars pool med Therése och Rasmus, sedan lämnade jag dem för att dra iväg på lite MUf utbildning om Eu-valet. Riktigt intressant faktiskt. Jag hoppas på att så många moderater som möjligt får åka till Bryssel. Sedan åkte jag hem och städade mitt rum samt gjorde lite planering inför veckan för att sedan dra iväg på SATS spinning med Emma och sen träffa Rasmus igen och börja se på Madagaskar två - fullständigt underbar film föresten. Vi tänkte se klart den idag och jag har tjuvkollat lite på filmfodralet till ratatouille, som jag nästan är lite sugen på att se. Ja, stanna hemma ikväll för guds skull och gå INTE ut. Man blir förkyld av sånt här väder, kryp upp i soffan istället

Wohooooo!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: