Det är asfint väder

Hejhej, föresten glömde jag att säga att jag försov mig igår och missade min jäkla morgonträning, det var därför det blev spinning i en timme på kvällen istället. Ush, jag får dödsångest bara jag tänker på det. Men vill man vara fin måste man lida lite, snart ska jag ut och sola igen. Puss!

Ps. Mera nya grejer till garderoben som jag inte hann lägga upp igår, och ja, det kommer änu fler bilder inom kort!








Postat av: dansken

sköna skor! vart köpte du dom?

jag vill skaffa sånna! :D

2009-06-23 @ 17:57:39
Postat av: Linapinapple

Fick dom av mormor, haha :D

2009-06-23 @ 20:11:31
Postat av: Dansken

hahahaha. nice gjort mormor. fast snygga var dom!

2009-06-26 @ 15:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: