Dansk-jäveln kommer hit

Imorn kommer Nina hit från Köpenhamn och hon ska stanna här en vecka, det kommer att vara fult drag! Det är så mycket vi ska hinna med att göra! Efter att jag kommit hem från Rasmus har jag bland annat städat mitt rum, plockat ihop böcker och filmer som ska släpas till Lillstugan där vi ska sova. Yes, vi ska ha ett eget hus! Måste också få dit min tv och dvd. Eller stryk det, min pappas laptop blir lättare. Hoppas också att jag kan få med mig hans mobila bredband, då kommer ni få en tät updatering på bloggen (och jag kan vara inne på megavideo och spotify). Om så dock inte är fallet blivr det kanske lite mindre skriverier här på bloggen, men jag lovar bilder!



Skulle köpa snacks igår men jag var viste verkligen inte vad jag var sugen på. Efter mycket om och men så blev det tillslut mörk choklad med chilismak. Och det kan jag säga var inga dåliga grejer! Testa den nästa gång!

Postat av: DANSKEN

DET SMÄLLER SNART! :D :D :D

2009-06-29 @ 21:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: