Världens godaste Brownie

Alltså tyvär 7 Eleven, jag har alltid tyckt att ni (galet nog) har haft världens godaste brownies, men nu är förstaplatsen utbytt! Le Pain Quotidien (ja, jag vet att jag är jäkligt tjatig) har väääldens godaste. Det är en dröm i krämig choklad som inte ens Sleven* kan slå. Jag och den gamla klasskompisen drack cappuccino och jag fick höra lite oskyldigt belgien-skvaller. Sedan tog vi en runda i några affärer och jag köpte en stor svartvit tavla till mitt rum i 50-tals stil. Tror jag ska springa förbi Neuhaus och köpa lite maracoons senare, eller så bakar jag egna när vi kommer hem. Vi får se. Köpenhamn närmar sig by the way.

* = VRG slang för 7 Eleven, jag måste ju allmänbilda er lite.


Cappuccino is great


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: