Update på läget

Det är väldigt varmt här just nu. Jag skulle gå och fika med min lillasyster men hon ändrade sig och bestämde sig för att sätta sig fråmför datorn och se på Heros istället. What the heck? Det är ju mycket roligare att sitta och läsa på franska caféer. Nu så kanske jag går och gör något med mamma. Typ vandrar runt lite i Waterloo och köper något till mitt rum eller något. Jag är uttråkad. Jag tror jag har ADHD och jag orkar inte byta batterier till min kamera. Gäsp-gäsp. Är det någon vettig människa som föresten kan förbjuda de där äckliga Ed Hardy kläderna som folk har börjat gå runt i, det ser ju rent ut sagt för taskigt ut! Att det finns en sådan affär i Sture gallerian gör ju nästan att jag tuppar av. Jag trodde aldrig att 2009 skulle få sin egen version av Von Dutch - för det kommer ni väl ihåg, det där hemska märket som även de såg lite ut en tatuering. Sånt går så bort. Och nej, Ed Hardy är INTE märkes kläder. Det är kläder som har ett märke, precis som H&M eller Lindex. Jag har faktiskt börjat längta hem till Sverige också - nu ska jag dricka bananmjölk. CUTE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: