Julklappar

Hallå där!
Jag blev helt chockad när jag märkte att jag hade tio minuter ledig tid innan jag ska gå och lägga mig! Nu är är så gott som alla julklappar inhandlade också, det hann jag faktiskt med idag. Det är bara något litet extra som jag tänkte köpa imon till lillebrorn. Torsdag, vilket betyder att det är fredag om inte allt för lång tid vilket ska bli väldigt skönt. Ambitiös som jag är har jag dock anmält mig till en intensivkurs i matte c inför nationella som kommer ta upp hela mig helg, sweet! Annette och Eva hängde med och handlade idag och så tog vi en fika någonstans på Kungsgatan. Det var som att kliva in i 60-talet. Jag borde läst ut min Madame Bovary idag men min pappa hade köpt rutten kyckling så mina kära föräldrar drog med familjen till Donken för att inta en stadig måltid. Hoho jaja. Nu ska jag kila ner och dricka ett glas saft och sedan ska jag krypa ner mellan lakanen. Vi hörs!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: