Mitt tal till nationen

Hej igen!
Jag har kommit på att jag både är blogg-beronde, arbetsnarkoman, tränar för mycket, är en shopaholic och jag älskar att vara alltihop. Något av dessa måste bort och tyvär är bloggen det jag prioriterar sist. Nu när skolan börjar igen så är det bloggen som kommer få ligga på is. Men det slutar inte här, jag har haft ett love-hate relationship med den här sidan sedan sommaren 2006 (eller egentligen längre eftersom jag tagit bort en massa äldre inlägg från 2005 [vilket nog var tur det!]) och jag tänker fortsätta med det ett tag till. Jag tar ett långt uppehåll. Kanske till nästa sommar. Kanske tills nästa lov. Den här historian skriver sig inte själv och det tar ändå rätt mycket tid att varje dag updatera. Timmar som jag verkligen inte kommer vilja lägga ner framför datorn när jag äntligen är klar med fysik- och matteläxor. Jag älskar den här bloggen, det är det ingen tvekan om men det får inte bli ett måste att skriva på den. Det ska vara något kreativt och roligt. Du kommer sakna den, för den här bloggen var sannerligen inte som alla andra bloggar. Fast å andra sidan kanske den hade påverkat dig på ett negativt sätt efter ett tag, precis som Kissies blogg gjort. Du passar inte i blonderat hår.


Ha ett bra liv. Typ.


Postat av: Michael Jackson | Fanblogg

Ha en bra dag!

2009-08-23 @ 11:52:09
URL: http://mjackson.blogg.se/
Postat av: max lill kusin

lol så du skrive fortafarande på din gamla blogg. :p

2009-10-23 @ 09:53:13
URL: http://tif-handboll.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: