Plus och minus idag



1) Filofaxer - Imorn ska jag inhandla en ny dyr lite kalender att skriva upp min planering i. Att anteckna läxor blir så mycket roligare om man gör det i en rosa skinbok. Yes thank you! som mitt alter-ego King Julian hade sagt. 

2) Den nya Harry Potter filmen - Självklart slår den inte boken, men det var riktigt bra grejer! Personligen tycker jag nog att det här var den bästa Harry Potter rullen som gjorts och jag villse den igen. Och igen. Och igen.

3) Höstmode - Jag längtar sjukt mycket tills jag får svepa in mig i tjocka koftor, se på läskiga filmer, dricka chailatte utan att få svettningar och gå på höstpromenader. Jag känner nästan att jag är färdig med värmen. Jag har haft en jättebra sommar och nu vill jag att träden ska bli lite oranga!



1) Ed-jädra-Hardy - Jag har sagt det förut och jag säger det igen, jag hatar det här märket! Det ser ut som något som Nicole Richie skulle satt på sig för några år sedan när hon inte hade någon stil, var mullig och hade svarta slingor i sitt blonda hår. Rent ut sagt förfärligt!

2) Människor som inte vill berätta vad de röstar på - För mig är det en självklarhet att man måste stå för vad man tycker, annars är man en liar-liar-pants-on-fire-kind-of-guy. Röstar man på Sossarna ska man inte gå runt och låtsas som att man röstat på något annat. Fast röstar man på Nationaldemokraterna eller Sverigedemokraterna ska man banne mig skämmas.

3) Hettan idag - Jag är sjuk! Ge mig lite svalkan!

Postat av: Ellen

Sant.. gillar inte heller Ed Hardy tycker det är super fult

2009-08-13 @ 21:02:02
URL: http://rainoverme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: