Nu är jag hemma igen

Home, sweet home!
Nu är jag hemma och har nästan packat upp alla saker. Det har varit en galen bilresa och vistelsen i Köpenhamn var sjukt rolig. Vi blev stoppade på autobahn och fick böter av tyska poliser för att vi körde i fel fil med släpkärra (misslyckat), min mamma köpte filmen Lasse Majas detektivbyrå till mig ("Mamma tror du det är kul att se på en film med några pojkar som är en tredjedel av min ålder?" och "Om jag någonsin får Bejamin Buttons syndrom och börjar åldras baklänges ska jag överväga saken") och så har jag ätit gåslever. Mer kommer sen, nu ska jag iväg och träna på SATS, det har jag verkligen saknat!

Gåslever i bilen

Jag hatar färjor

Postat av: Malin

Fin blogg!

usch gåslever, skulle jag aldrig våga smaka på. Låter inte så värst gott men det kanske det va?

2009-08-02 @ 09:40:17
URL: http://malinkjos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: