Varför är det så jäkla svårt att komma på rubriker?


Den här bloggen är väldigt on/off nuförtiden. Det är ju för att jag inte hinner ofc. Veckan har varit sjukt fullsmockad med grejer att göra (jag har tränat yoga och pilates två gånger, träffat Maja, pluggat, varit med Rasmus and on it goes). Men jag har märkt att allt handlar om att vara effektiv, jag verkar jobba bättre under stress. Och på tal om jobb ska jag jobba på riktigt snart på reklambyrån som jag praoade på. Ikväll ska jag iväg på middag med familjen och så har jag varit och ätit massor av fika hos mina kusiner. Igår kväll såg jag på Boat trip, roligt roligt roligt.

Ps. Hörni snyggingar, glöm inte att drikc amycket Chai latte på Espresso House!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: