Sara och Lina pratar i telefon


Igår var jag först med Rasmus, efter att jag blivit väckt klockan två. Shit, hur länge kan en människa sova utan att svälta ihjäl? Jag hade planerat att jag skulle gå upp klockan nio men... så blev det inte riktigt. På kvällen kom Sara till mig och vi snackade, drack té och lyssnade på Veronica Maggio (som jag börjar tycka är bra). Sen gick vi till mig mormor och morfar för att se på Extra Extra. Det var det sämsta. När vi kom hem busringde vi Nina och kom på att vi glömt sätta på hemligt nummer så det hela blev lite misslyckat.


Charmtroll!

Postat av: Anonym

Sötnosar jag älskar och saknar er så himla mycket!

Det var rätt kul när ni ringde, haha och nästa gång så sätt på hemmligt nr ;)

2008-09-16 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: