Nu kan ni sluta försöka hacka bloggen


Woaaaaaaa!

Ny blogg design. Jaja, jag byter ofta men jag har stora problem med att vara nöjd med den här hemsida (vilket jag inte än är) men, men det får väll vara ungefär såhär i ett tag. Imorgon är det fredag, som inte kan känns annat än formidabelt. Idag hade jag sovmorgon till klockan tio, första lektionen franska, sedan hade jag min första Liv & Studier lektion och sist svenska. Men då var vi redan trötta och flummiga så vi skrattade åt ungefär allting. Hoppas ni inte tycker att min blogg är för mycket Wannabe-blondinbella, inte för att jag har något imot henne eller så men I'm no copycat. Rosa gör folk glada - that's it!


iPod och en väska, bild tagen för några dagar sedan

Postat av: DUVETVEM DETÄR (;

Jag känner att din nya design på sidan ger ett gott intryck för alla människor som besöker den och det speglar av sig på dig... HAHA jag låter som en riktigt snoffsig redaktörsledare xP

2008-09-04 @ 17:53:45
Postat av: Josefine

ipod! <3

2008-09-07 @ 12:41:39
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: