Lite vad jag gjort


I torsdags var jag hos Tess. Vi pratade och sedan såg vi på Dexter (som hon är kär i!), börjar också falla för den serien. Den är riktigt trevlig. Roligat att jag coh Therése dessutom han med att träffas två gånger den här veckan! Igår så fyllde min Kompis Annette år så undervåran håltimme gick vi på ett jättemysigt café (jag åt nån supergod passionfruktsgrej och smakade på chai te av en kompis, väldigt gott. Det ska jag dricka nästa gång jag är ute och fikar). Sedan kom vi på att vi började och sprang allt vad vi hade, gick lite vilse, höll på att bli överkörda och kom två minuter försent. Så kan det gå.


Blixt-jeansen

Postat av: Therése

Kär var väl att ta i, :P

2008-09-15 @ 21:45:59
URL: http://theresegardstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: