I'm not dead


Wohoa
Vilken fullmatad vecka, säger jag bara. Har inte kommit mycket i närheten av någon dator, förutom i skolan och då är det knappast som att man vill sitta och blogga. I förregår köpte jag årskort på SATS och igår gick jag på min första Ashtanga yoga lektion. Jag har faktiskt prövat yoga förrut men inte den här sorten. Det var jätteroligt, sen har jag också köpt biljetter till VRG:s insparks fest på Mango Bar och nu ska jag bara försöka lista ut vilken superhjälte jag ska vara utklädd till! Nu ska jag plugga some more och läsa ELLE! Skönt med nåra timmars lugn och ro.


Håltimme?

Postat av: Anonym

saknar dig =(

2008-09-11 @ 17:45:28
Postat av: Anonym

^



//din snyggaste accessoar

2008-09-11 @ 18:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: