Gud vad skönt med helg


Äntligen lördag och man får vila upp sig lite. Igår hade jag en jättebra dag och jag hade värsta matte abstinensen och satt och gjorde matte hela tiden. Vi hade våra redovisningar i Svenska om ett föremål som symboliserar en själv och jag tog med en karta (jag gillar förändringar, resa och de många av min akompisar bor utomlands. Eller nått), sedan hade jag Engelska, Historia och Matte lektioner. När jag kom "hem" från skolan, hämtade mamma mig på stationen och vi åkte och åt middag hos farmor och farfar (grymt god advokado och lime mousse till efträtt), jag pluggade lite mera matte (oroväckande) och jag fick en jättemysig röd stickad tröja av mamma som hon köpt på Land's End och en superfin vit blus av min mormor (dom hade varit och shoppat). På kvällen var jag hos Rasmus och såg på Superhero movie, den var rätt kul. 


Dinner time hos farmor och farfar


Postat av: RASMUS

älskar dej : D

2008-09-06 @ 13:09:47
URL: http://starudd.blogg.se/
Postat av: Linapinafina

Hihi, älskar dig med (;

2008-09-07 @ 11:53:43
URL: http://linapinafina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: