Saturdays rocks

Godmorgon!
Idag har jag mycket planerat; först lunch med familjen hos mormor och morfar, 50-årsfest hos min vän Saras pappa och sedan party hos Emma. Det kommer bli en sen, lång dag. Igår var jag med pojkvännen. Vi gick en jättelång promenad, sedan såg vi lite på Ondskan som gick på tv och åt godis bland annat. Tess mår bättre och jag hoppas att hon är i form nog att följa med ikväll.

Dessutom är klädproblemet undanröjt (iallafall till den andra tillställningen jag ska på) - det blir den prickiga klänningen under. Jag funderade på att ta den benvita. Men nej, det är alltid roligare att komma klädd i något som ingen tidigare sätt.

Dresses

(I eftermiddag kommer en bättre bild på klänning och hela mitt outfit)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: