Elin Kling

Det är fredag tack och lov. Igår så var jag först med mina kära pojkvänn, sedan åkte jag till mormor för att, med lite hjälp av henne och hennes gulliga granne, färga två lakan. Det skulle bli chica batikrosor på, tyget ska användas till en drake som vi gör i skolan. Det blev iallafall jättefint, man började nästan önska att mab levde på sjuttiotalet.

Ibalnd brukar jag fråga mamma och pappa om de var hippies då. Då säger de nej. Varför inte utnyttja tiden lixom? Jaja, dom dansade iallfall till Night Fever. Just nu lyssnar jag på Micheal Jackson, hans musik blir man verkligen glad av. 

Den söta bilden är på alltid lika snygga Elin Kling. Visst är hon lik Jessica Alba här?

Elin Kling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: