Varför är det så varmt i mitt rum?

Jag har väldigt svårt att vänja mig med den nya blogglayouten eller what the fuck det här ska föreställa. Inte var det något för gudarna om amn säger så, det varkar ju kanske funka bättre och gå snabbare. Men snyggt? Nono

igår låg jag och stekte vid min farmor och farfars pool hela dagen med Sara och Maja. Vi hade det jättemysigt och åt thai crackers, läste nya veckorevyn och blev brända (alltså jag blev verkligen röd på ryggen, aj). Sedan gick vi och köpte glass. Som vanligt fick jag värsta beslutångesten. På det sättet kan det ju vara skönt när man går och köpter glass med sin boyfrien och han betalar. Man frågar bara vad han tar, så tar man samma själv typ. För man vill ju helst inte ta något som är dyrare än hans. Även fast jag inte lever av den regeln (hihihi). Runt klockan sex kom saras familj på middag till oss. Vi hade det riktigt najs måste jag säga. När det var dags för dem att åka hem så följde jag med och slaggade hos Sara. pappa kom och hämtade mig rätt tidigt och idag har jag varit med pojkvännen. Vi har verkligen gjort ingenting (...) hela dagen. Det är sjukt hur länge man bara kan göra ingenting (...) utan att bli uttråkad. Hah. Ikväll ska jag bara ta det väldigt chill. Se lite på sex and the city kanske. Äta chilinötter. Vem vet?



Sen har jag en annan fråga, varför hänger Gemma på MIN George Clooney!?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: