I'm marrying Paris

Idag har jag fått relativt mycket gjort. Först lämnade jag tillbaka spolarna jag haft i håret innan balen till min frisör, sedan åkte jag till farmor och farfar och lämnade tillbaka massa 20-tals klänningar som jag lånat inför våran filminspelning, köpte nya undies och lånade böcker om Paris och Amsterdam på biblioteket. jag säger abra ojojoj - det blri svårt att välja vad vi ska göra på min födelsedag. Som sagt ska jag fira den i paris, staden man bara måste besöka en gång i livet. Eller som jag brukar säga "en gång varje sommar". Jag har aldrig varit på en plats där det finns mer liv är där. Helst skulle jag vilja att alla aktiviteter på min födelsedag ligger i samma stadsdel så att man kan gå, det är så trist med bil.


Jag funderar på att spendera dagen i Tuilerieskvarteren, men å andra sidan ligger Montmartre mig varmt om hjärtat. Vilken svår nöt att knäcka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: