This is the real deal

När jag kom hem så sprang jag upp på mitt rum och packade upp min Chanel kofta ur påsen och satte mig för att beundra den en stund. En sann, tidlös skönhet är var den är. Eller kommer vara, när jag tagit ur axelvaddarna (som ändå inte syns). Jag älskar känslan av att vara kär i ett plagg. Förra sommaren hade jag är riktig crush on min burberry rutiga resväska i Audrey Hepburn kännsla. jag äskar den förvissa ofrtfarande men då var det så att jag kunde springa upp till mitt rum bara för att se på den en stund, exakt som nu med min marin-blå tröja. Fast kärleken till min resväska var inte så praktisk, jag var livrädd att den skulle flyga upp på flygplatsen i Rom.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: