"Ska det här föreställa ett inlägg?"

Jag hatar när bloggar som jag verkligen tycker om läggs ned. Fast nästan lika tråkigt är det när personen som bloggar, helt byter stil (slutar ha en rosa blogg, färgar det blonda håret brunt och går upp 12 kilo. Ja det hände med en av mina favorit bloggerskor). En gång i tiden var jag en stor beundrare av Karolina Lassbos blogg En Glamourprincessas dagbok. Hon bloggar inte längre, men för några dagar sedan såg jag ett foto på henne med, var det verkligen?, blondinbella. En annan söt blogg som jag älskade var Chic.blogg.se. Nu bloggar hon tillsammans med en kompis, men alldelles för sällan. Och så var det min blogg då. Är det något på gång eller inte mellan oss? Ja, det kan ju bara tiden utvisa. Det går i perioder.

Snart måste ju helt enkelt spexfotot komma? Måtte det bli bättre än DET HÄR! :O

Klassen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: