Please take care of my dead or non-existent plants while I'm gone

Nu har jag bröjat planera lite smått för min resa till Belgien och Paris. Det ska bli jätte roligt, och det kan bli så att jag gör Paris på min födelsedag. visst känns det lite synd att inte vara hemma när man fyller sexton, man vill ju igentligen fira med alla vänner och familjen med stort kalas. Men jag antar att det blir att gå på modemuséeum, shoppa och äta på någon mysig resturang istället och det känns ju inte helt fel det heller. Och vad stoppar mig från att fira när jag kommer hem igentligen? Nej, då ska det allt bli brunch med tjejkompisarna ute på cafée, fika med släkten, äta middag med familjen och festa på natten. Det ska bli super. jag hoppas bara att jag kan fixa fram fina goodiebags till mina girls. Något av det viktigaste när man resre bort är ju att ta med sig sina pärlor ur garderoben. Jag tänker satsa på en laidback look med raybans, randiga klänningar, mjuka stora västar, högklackat, upp-rullade bleka jeans, chinos, jesus-sandaler, håret i en knut, axelrämsväskor och leggings. Jag måste ju också se till att få ned så många nya skönhetsprodukter jag kan. Allt för att sätta guldkant på min resa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: