Pardon?

Det är fantastiskt. Det är mirakulöst. Jag älskar sommaren, så alla som känner mig vet att jag tjatar om årstiden hela året om. "Mitt liv är tio gånger så bra under sommaren" säger jag alltid. kanske är det dags att byta ut repliken, eller iallfall sätta in en synonym någonstanns. (På tal om synonymer känns det som att det är den här hemsidan som räddad mina uppsatser på senaste tiden, USE IT!) Idag har jag suttit ute i solen och stekt lite (javet, alla mammor tjatar jämt om hudcancer men vad ska man göra? Det är som när man ser en skylt med "Var vänlig går inte på gräset" så måste man ju bara hoppa på det för att se lite vad som händer. Vad är så fantastiskt med just detta gräs? hm..), sedan så har jag läst Cosmopolitan (som gick före pojkvännen, han kände sig lite dissad om vi säger så) och Piraja. Jag har aldrig läst den där gymnasietidningen förut men jag trodde att den vara i samma klass som glöd ungefär (= alltså sög ***) Men den var ju jätterolig. Speciellt den där coola chefredaktören Måns Berg. Hallå, kan man få en dejt eller? Fast juste han va ju redan förlovad. Det skulle ju kunna vara så att han inte äns är snygg. Huhaligen! Det vill vi ju inte va med om.

Pardon?

- Urkaburka! vad är det här för någon bild?
- Det är en bild tagen för att sänka folks självförtroende och få ner dem på jorden igen.
(en konversatione mellan migsjälv och mig, vadå schizofreni?)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: