Okej eller inte okej?

Här är en konversation på msn mellan mig och min kompis. Är det eller är det inte okej att killen kollar på porr?

Lina Hammarström says:

Han - Lina sätt på åttan!

Jag - Hmm okej

Han - Nej! Jag skoja gör INTE det!

Jag - *blir nyfiken och sätter på kanal åtta, det visar sig vara värsta äckliga porren* Iiiiii! Ta bort det! *Kastar mig ner och håller för ögonen i - - - - säng* - - - - DU BRUKAR SE PÅ PORR!

(efter väldigt lång tid)

han - okej då, men bara HÖGST 3 gånger i månaden

Agnes;* says:

HAHAHAHAHAHHAAHAHA

Lina Hammarström says:

Inte bra!

Agnes;* says: jag tror nÄstan alla killar gör det , haha



Nej ja vet att det här inte är en porrbild, den är faktiskt från Victorias Secret. Men shit the same.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: